راه اندازی مجدد دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر از تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی پیرانشهر خبر داد.

مجید کاسیان زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار کردپرس، ضمن اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از طرف نمایندگی در شهر تبریز یک تکنسین برای تعمیر دستگاه به پیرانشهر اعزام شد و شنبه شب مشکل دستگاه رفع و دستگاه بدون مشکل به چرخه تامین اکسیژن بیماران این بیمارستان برگشت.

وی ادامه داد: صبح روز شنبه دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان پیرانشهر از کار افتاد و به همین دلیل و برای جلوگیری از بروز اتفاق ناگوار برای بیماران بستری تعداد ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان بستری شده بودند، توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان ارومیه اعزام شدند.

کاسیان زاده، در ادامه این گفتگو با اشاره به به آخرین وضعیت بیماران منتقل شده به مراکز درمانی ارومیه گفت: با توجه به ریسک و هزینه های احتمالی در منتقل کردن دوباره این بیماران به پیرانشهر، این تعداد بیمار در ارومیه خواهند ماند و خوشبختانه باتوجه به مساعد بودن حال عمومی آنها تعدادی از بیماران ترخیص شده اند.

کد خبر 1369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha