اولین شهردار هزارکانیان منصوب شد

سرویس کردستان – اولین شهردار شهر تازه تاسیس هزارکانیان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد

به گزارش کردپرس، فرماندار دیواندره در آیین معارفه شهردار شهر هزارکانیان با اشاره به نقش مردم در حفظ خاک و امنیت اظهار کرد: یکی از ارکان توسعه و ایجاد امنیت پایدار مردم هستند، مردم باید مشارکت و نقش اصلی داشته باشند.

جمال ارشدی ادامه داد: ایجاد امنیت اقتصادی، آموزشی ، اجتماعی و فرهنگی هم نیاز به مشارکت و همکاری مردم دارد. امروز که مردم آزادانه مسائل و مشکلات جامعه را بیان می کنند ناشی از امنیت سیاسی و فرهنگی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است.

وی افزود: کشور ما نیروی انسانی توانمندی دارد که می توانند در همه زمینه ها تاثیرگذار باشند از ظرفیت جامعه در پیشبرد کارها باید استفاده شود. استفاده درست از فرصت ها جزو شاخص های مدیریت شهری است.

فرماندار دیواندره گفت: یکی از شاخص های مدیریت شهری انعطاف است. اگر مدیر انعطاف نداشته باشد موفقیت حاصل نمی شود شهردار باید در تصمیم گیری ها ثبات داشته باشد. کارها باید تخصصی نجام شود و اگر در زمینه ای تخصص ندارید حتما از دیگران مشورت بگیرید.

ارشدی ادامه داد: بخشی از درآمدهای شهرداری از عوارض تامین می شود مردم باید در این زمینه با شهرداری همکاری کنند و شهردار هم باید به فکر ایجاد درآمد پایدار و منبع درآمدی جدید باشد.

وی افزود: جهت کمک به شهرداری ها از منابع شهرستان یک میلیارد تومان به شهرداری هزارکانیان ، یک میلیارد تومان به شهرداری زرینه و 3 میلیارد تومان به شهرداری دیواندره اختصاص داده ایم. انتظار داریم اخلاقیات و تکریم ارباب رجوع سر منشاء کارها قرار گیرد.

در این مراسم «ایوب مرادی» کارشناس ارشد رشته حقوق به عنوان شهردار شهر هزارکانیان معارفه شد.

کد خبر 1377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha