تعیین 25 میلیارد تومان بودجه شهرستان قروه/بخش آب و راه در اولویت

سرویس کردستان- فرماندار قروه از تعیین بودجه سال جاری به میزان 25 میلیارد تومان خبر داد و گفت که بیشترین اعتبار به حوزه های آب و راه و در نهایت هم پسماند تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، حسین الماسی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان قروه به میزان بودجه در نظر گرفته شده برای شهرستان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت که باید مدیران ادارات برای تخصیص این بودجه تلاش خود را به کار ببرند.

به گفته او میزان بودجه در نظر گرفته شده برای شهرستان قروه 25 میلیارد و 246 میلیون و 100 هزار تومان است که باتوجه به اولویت لازم میان ادارات تقسیم می شود.

الماسی 12 میلیارد و 285 میلیون و 700 هزار تومان از این بودجه را از اعتبارات تملک استانی و 12 میلیاد و 960 میلیون و 400 هزار تومان هم از اعتبارات دو درصد درآمد حاصل از فروش نفت و گاز دانست.

او همچنین با اشاره به اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده 180) که بیشتر برای محرومیت زدایی استفاده می شود، گفت که میزان این اعتبارات 33 میلیارد و 300 میلیون تومان است که معمولاً تخصیص نمی یابد.

الماسی با بیان اینکه از بودجه شهرستان به چهار شهرداری شهرستان کمک شد، عنوان کرد که بیشترین بودجه برای بخش های آب و راه و شهرسازی و پسماند در نظر گرفته شد.

او تأکید کرد که فعلاً این میزان بودجه تعیین شده و برای تخصیص باید مدیران ادارات تلاش کنند تا اختصاص کامل اعتبارات محقق شود./

کد خبر 13841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha