بیش از 99 هزار کردستانی تا کنون واکسن کرونا را دریافت کرده اند

سرویس کردستان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر در کردستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

ابراهیم قادری با بیان اینکه از آغاز طرح واکسیناسیون کرونا تا کنون در مجموع ۱۴۴ هزار و ۶۹۶ دُز واکسن کرونا در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است، گفت: این تعداد دُز واکسن کرونا در قالب ۲ نوبت اول و دوم به گروه‌های هدف در استان و براساس سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ تززیق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر لزوم حضور گروه‌های هدف در زمان مقرر برای دریافت واکسن تاکید کرد و ادامه داد: براساس آخرین گزارش تاکنون ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر در کردستان واکسن نوبت اول و ۴۵ هزار و ۳۴۶ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

قادری تعداد افراد واکسینه شده در استان را ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون ۲۲۱ هزار و ۳۹۰ دُز واکسن کرونا در استان دریافت شده است.

وی به آخرین وضعیت استان از لحاظ کرونا اشاره کرد و بیان کرد: با تداوم روند بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بر اساس آخرین رنگ بندی، وضعیت کرونا در سنندج و بیجار قرمز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه وضعیت کرونا در مریوان، قروه، دهگلان و کامیاران نارنجی و در سقز، بانه، دیواندره و سروآباد وضعیت زرد است، گفت: مردم همچنان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را جدی بگیرند، چرا که در صورت بی‌توجهی به این مهم، شاهد قرمز شدن وضعیت در شهرهای دیگر استان خواهیم بود.

کد خبر 13999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha