دمای هوای کردستان چند درجه خنک می شود

سرویس کردستان – بر اساس آخرین پیش بینی ها و تحلیل نقشه‌های هواشناسی کردستان از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوای استان 3 تا 5 درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش کُرد پرس، بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان دمای هوای استان طی امروز و فردا (سه شنبه) تغییرات خاصی ندشته اما از روز چهارشنبه شاهد افت دمای هوای استان خواهیم بود.

در شبانه روز گذشته سلین با ۴۵ درجه گرمترین و بابارشانی با ۱۴ درجه سانتیگراد خُنک‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز استان نیز مابین ۱۹ و ۴۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

بر اساس آخرین پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، امروز بارش‌های پراکنده و خفیف برخی از مناطق استان را فرا می‌گیرد که این بارش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری نیز در مناطق شمالی و شرقی استان از جمله برای شهرهای بیجار و زرینه پیش بینی می‌شود.

همچنین بر اساس این پیش بینی ها وزش باد نیز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برای استان برآورد شده که برای روز پنج شنبه قابل ملاحضه پیش بینی شده است.

با توجه به شرایط موجود و وزش باد، امکان آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان وجود دارد که لازم است تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی اندیشیده شود.

کد خبر 14080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha