روز نخست پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان در ارومیه پایان یافت

سرویس آذربایجان غربی- نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: روز نخست اولین دوره مسابقات پاورلیفتیگ باشگاه‌های جهان در ارومیه با برگزاری رقابت‌های چهار وزن نخست پایان یافت.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ عبدالله فتوحی افزود: در روز نخست رقابت‌های پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان، مسابقات چهار وزن منهای ۵۹، منهای ۶۶، منهای ۷۴ و منهای ۸۳ کیلوگرم برگزار شد.

وی گفت: در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم بعد از رقابت شش ورزشکار، "مهرداد ظفری" از ملی حفاری با کسب ۱۲ امتیاز در سه حرکت (اسکات، پرس سینه و ددلیفت) مقام نخست را کسب کرد و "مرت آیکوت کایماک" /Mert Aykut Kaymak/ از ترکیه با ۹ و "مفتاح رمضانی" از نیروی هوایی با ۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

فتوحی اضافه کرد: در این وزن "امیر سلیمی" و "سمیع‌الله حسینی" از ارومیه و "حسن علی" از عراق نیز حضور داشتند.

نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، "تیتوف اولکسی" از اوکراین عنوان نخست را از آن خود کرد و "احمدرضا بابااحمدی میلانی" از ملی حفاری و "امیرحسین طاهرلو" از نیروی هوایی دوم و سوم شدند ضمن اینکه "حمید کریمی" از ارومیه، "احمد المسلاوی" از عراق و "امیر بیات تورک" از ارومیه چهارم تا ششم شدند.

فتوحی گفت: در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، عنوان نخست به، "اونال یوکاپ" /Unal Yukap/ از ترکیه رسید و "پدرام کرم سیما" از نیروی هوایی، "امیر اسدالله‌زاده رضا آبادی" از ملی حفاری و "محمدعلی بربر" /Berber Muhemmet Ali/ از ترکیه دوم تا چهارم شدند.

او ادامه داد: در وزن منهای ۸۳ کیلوگرم، "دووجید بولدباتار" /BoldBaatar Duvjid/ از مغولستان مقام نخست را کسب کرد و "علی براتی" از ملی حفاری و "ویتولی بیلوزیر" /Bilozir Vitoli/ از اوکراین دوم و سوم شدند و دو ورزشکار "آدم بییکوغلو" /Biyikoglu Adem/ از ترکیه و "علی نجفی" از نیروی هوایی به عنوان‌های چهارم و پنجم رسیدند.

اولین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان فردا در ارومیه با برگزاری رقابت‌های اوزان ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و مثبت ۱۲۰ به پایان خواهد رسید.

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها نیز عصر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی و شهری و همچنین "گاستون پاراژ" رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و "فرشید سلطانی" رییس انجمن پاورلیفتینگ ایران و فدراسیون آسیا برگزار شد.

کد خبر 14270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha