جشنواره تئاتر کردستان از طریق تلویزیون اینترنتی برگزار می شود

سرویس کردستان- دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان گفت: این دوره از جشنواره به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و از طریق تلویزیون اینترنتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، حشمت‌اله صیدی زمان برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره استانی تئاتر را اول و دوم دی ماه اعلام کرد و اظهار داشت: قرار بود اواخر آذر ماه این جشنواره برگزار شود که بعد از رایزنی ها و تصمیمات گرفته شده به روزهای نخست دی موکول شد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره هم سوم دی ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ این دوره از جشنواره به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان با اشاره به اینکه ۱۸ گروه نمایشی در این دوره از جشنواره شرکت کردند، افزود: فیلم آثار نمایشی شرکت کننده در این جشنواره در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور هیات داوران و کارگردان نمایش‌ها پخش و ارائه می‌شود.

صیدی یادآور شد: آثار بصورت سی دی (CD) و همچنین از طریق تلویزیون اینترنتی «کوردمی» به آدرس www.kurdme.com آنلاین به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی گفت: در روز دوشنبه یکم دی ماه نمایش‌های یک زندگی بهتر از شهرستان سقز، خوکدانی از مریوان، نیمه پنهان از قروه، بازی زندگی از بانه، روییدن از سنندج و خروس سرخ از شهرستان دیواندره به صورت آنلاین به اجرا در می‌آیند.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان تاکید کرد: نمایش‌هایی با عنوان باب بارا و سه پاس از حیات طیبه ی نوجوانی نجیب و زیبا هر دو از سنندج و خون منتشر از بیجار هم در دومین روز برگزاری این جنشواره پخش می‌شود.

کد خبر 1440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha