اکیپ های تخصصی وزارت نیرو برای تعمیرات خطوط انتقال به کرمانشاه اعزام می شوند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس پیگیری بعمل آمده از وزارت نیرو به منظور تسریع در رفع مشکلات ناشی از قطع آب مشترکان خانگی، چهار اکیپ تخصصی با تجهیزات فنی کامل برای تعمیر و ترمیم تأسیسات و خطوط انتقال آب شرب به کرمانشاه اعزام می شوند.

به گزارش کردپرس؛ «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی مشکلات آب شرب کرمانشاه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار، مدیرکل مدیریت بحران و مدیران عامل شرکت های آبفا و آب منطقه ای برگزارشد؛ با هرگونه کم کاری و سوء مدیریت که سبب قطعی آب مشترکان خانگی شود، برخورد جدی می شود و مدیران باید شبانه روزی تلاش و کوشش کنند تا از مشکلات مردم بکاهند.

وی افزود: شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص هرگونه آلودگی آب شرب براساس گزارش آبفا کذب است و آب شرب کرمانشاه کاملاً سالم بهداشتی است.

مقام ارشد استان گفت: برای راه اندازی تصفیه خانه آب شرب غدیر تلاش و کوششی شبانه روزی انجام شد که با اضافه شدن آب سد گاوشان به شبکه آب شرب برخی از مشکلات مردم حل شود و همه مدیران متولی این حوزه وظیفه دارند برای کاهش قطعی آب مشترکان خانگی اهتمام جدی داشته باشند.

بازوند ادامه داد: فاز اضطراری تصفیه خانه آب شهر در اجرای طرح بلندمدت آبرسانی به کرمانشاه به بهره برداری رسیده و باید امکان استفاده حداکثری از ظرفیت این تصفیه خانه با رفع مشکلات خطوط انتقال فراهم شود که با پیگیری بعمل آمده تیم های تخصصی وزارت نیرو نیز همکاری مطلوبی خواهند داشت و در این زمینه شرکت آبفا مسوولیت اصلی را برعهده دارد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اینکه برخی محله ها مشکلات بیشتری در خصوص قطعی آب داشته باشند؛ قابل قبول نیست و حتماً باید شرایط مردم درک شود و امیدوارم با اضافه شدن ورودی آبها به مرور شاهد کاهش قطعی ها باشیم.

مقام عالی استان گفت: خشکسالی و افت فشار آب را می توان دلیل برخی از مشکلات کنونی دانست اما توجیه و بهانه برای عدم تلاش را نمی پذیریم و مدیران باید به دنبال راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات باشند.

کد خبر 14612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha