3159 علمک گاز طی سال جاری در کردستان نصب شده است

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه 3 هزار و 159 علمک گاز در سطح شهرها و روستاهای استان نصب شده است.

به گزارش کُرد پرس، احمد فعله‌گری اظهار کرد: استفاده از گاز طبیعی به عنوان پاک ترین، فراوان ترین و ارزان قیمت ترین منبع برای تولید انرژی و جایگزین ساختن آن با سایر سوخت های فسیلی یکی از گام های بزرگ در جهت نیل به توسعه پایدار بوده به گونه ای که به ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع یکسان شرایط رفاهی برای آحاد مردم کشور نقش به سزایی را به همراه داشته است.

وی تعداد روستاهای قابلیت گازرسانی استان را یک هزار و 571 مورد اعلام کرد و افزود: طرح ضربتی گازرسانی در استان کردستان و تبدیل آن به یک کارگاه بزرگ گازرسانی سبب شده عملیات لوله‌گذاری و نصب علمک با شتابی بیش از پیش انجام شود و مردم روستاهای دورافتاده استان به وصل گاز منازل شان امیدوار شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقای قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد از شهرها و 96 درصد از روستاهای کردستان از نعمت گاز برخوردارند.

فعله گری با بیان اینکه بیش از 567 هزار مشترک گاز در استان کردستان وجود دارد، یادآور شد: تمامی این مشترکان از خدمات به موقع و ایمن این شرکت برخوردار هستند.

وی بیان کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تا اوایل سال ۱۴۰۱ تمام روستاهای که از قابلیت گازرسانی برخوردار و دارای جمعیت بالاتر از 20 خانوار هستند به شیکه سراسری گاز طبیعی متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: تا پایان تیرماه 3 هزار و 159 مورد علمک نصب شده که نشان دهنده تحقق 31 درصدی از اهداف سال جاری است و طبق اهداف استراتژیک در سال جاری شرکت گاز استان برنامه ریزی کرده بیش از 10 هزار و 100 علمک نصب کند.

کد خبر 14626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha