محدودیت‌های جدید مشاغل هفتگانه در شهرهای قرمز کردستان

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش شیوع ویروس کرونا به ویژه در شهرهای قرمز، محدودیتهای جدید برای مشاغل هفت گانه اعلام شد.

به گزارش کرد پرس, محمدابراهیم زارعی با اشاره به قرمز بودن وضعیت شهرهای سنندج، بیجار و مریوان، اظهار کرد: با توجه به رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی و بروز موج پنجم کرونا و نیز افزایش موارد بستری و ابتلای به بیماری کووید۱۹، برخی مشاغل حساس در شهرهای قرمز تعطیل اعلام شد.

وی افزود: پذیرایی رستوران ها و قهوه خانه ها از مشتریان در فضای بسته ممنوع است و این مشاغل فقط باید بصورت بیرون بر فعالیت داشته باشند، در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: سالن های سینما و تئاتر، پاساژ و بازارهای سربسته، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، شهر بازی و نمایشگاههای عمومی و اختصاصی نیز تعطیل خواهد بود.

زارعی از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از افزایش بیشتر مبتلایان و نیز کمک به کادر درمان برای رسیدگی مطلوب به بیماران، از برگزاری هرگونه تجمع، مراسم و دورهمی خودداری کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرهای سنندج و بیجار و مریوان در وضعیت قرمز، دهگلان، کامیاران و قروه در وضعیت نارنجی و دیواندره، سقز، بانه و سروآباد در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در حال حاضر شیب شیوع کرونا در استان افزایشی است و در صورت بی توجهی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ورود به موجدهای بعدی دور از انتظار نیست.

کد خبر 14691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha