تبادل آتش میان ارتش سوریه و گروه‌های وابسته به ترکیه در حومه ادلب و حماه

سرویس سوریه- میان نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های رادیکال مسلح وابسته به ترکیه در حومه استان ادلب و استان حماء تبادل آتش رخ داد.

به گزارش کُردپرس، روز گذشته، تبادل آتش میان نیروهای دولتی ارتش سوریه و گروه های شبه نظامی وابسته به ترکیه در مناطق کاهش تنش در حومه ادلب و حماه در شمال غرب این کشور، پس از ساعت ها توقف از سر گرفته شد.
منابع نظامی در سوریه گفتند که نیروهای دولتی روستاها و شهرهای جوزف، الصحن، حمیمات و بینین در حومه جنوبی ادلب را با توپخانه و موشک های سنگین بمباران کردند.
این منابع افزودند که این بمباران همزمان با پرواز شدید هواپیماهای جنگی و هواپیماهای شناسایی روسیه در آسمان ادلب و حومه حماه، حلب و لاذقیه بود.
به گفته همین منابع، نیروهای دولتی از پادگان جورین مواضع جناح های مخالف را در محور شهر قلیدین، ​​واقع در جلگه الغاب در حومه غربی حماه، با خمپاره و توپخانه سنگین بمباران کردند.
اتاق عملیات "الفتح المبین"، که شامل هیات تحریر الشام (جبهه النصره سابق) و سایر جناح ها است، روز جمعه اعلام کرد که نیروهای دولتی را در محور روستای کفر موس در جنوب استان ادلب با گلوله خمپاره و راکت گراد هدف قرار داده است.
کد خبر 14810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha