انجام 1617 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی بازار کردستان

سرویس کردستان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 9 تا 15 مرداد ماه سال جاری در مجموع یک هزار و 617 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

به گزارش کُرد پرس، محمد دره وزمی اظهار کرد: از 9 مرداد ماه سال جاری تا پانزدهم، 61 مورد تخلف در این بازرسی ها کشف و در این رابطه 51 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی با بیان کشف 61 مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: در این رابطه 51 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده ها در مجموع 6 میلیارد و 782 میلیون و 231 هزار و 300 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 111 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 22 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... مراتب را با شماره تلفن 124 در میان گذاشته و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 14815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha