استقبال و تجلیل از قهرمان المپیکی؛ از ادای احترام به شهدای زمین فوتبال چوار تا هدیه میلیاردی پتروشیمی ایلام

سرویس ایلام - امروز صبح جواد فروغی، قهرمان المپیکی ایلام در رشته تیراندازی تپانچه از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد و مورد استقبال مردم و مسئولین استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فروغی پس از فرودگاه به مراسم تقدیر در استانداری رفت که در این برنامه استاندار ایلام و مدیر کل ورزش و جوانان با اهداء یک دستگاه خودرو سمند از تلاش های جواد فروغی تقدیر و استاندار دستور اهدا یک قطعه زمین در دهلران را برای این ورزشکار صادر کرد.

در ادامه جواد فروغی، قهرمان المپیک به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، رئیس هیئت تیراندازی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام و شهداء وارد زمین فوتبال شهدای چوار شد و از سوی مردم و مسئولان شهرستان به گرمی مورد استقبال قرار گرفت و به مقام شامخ شهدای زمین فوتبال چوار ادای احترام کردند.

در ادامه این ورزشکار همراه با خانواده مهمان مجتمع پتروشیمی ایلام بود که مورد استقبال مدیرعامل و کارکنان قرار گرفت.

حسن نجفی سمنانی، مدیرعامل در آیین استقبال و تجلیل از این قهرمان دهلرانی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که در خدمت کسی هستیم که در صفوف مختلفی مانند مدافعان حرم، مدافعان سلامت و عرصه عزت آفرین ورزش برای ایران اسلامی، با اخلاص تمام به میدان آمده و افتخارآفرینی کرده است.

او گفت: پتروشیمی ایلام در راستای ارج نهادن به زحمات این ورزشکار و عمل به مسئولیت های اجتماعی این مجتمع، امروز از آقای فروغی با اهدای هدیه ای تجلیل به عمل می‌آورد.

وی افزود: حمایت از سایر راه یافتگان به المپيک و قهرمانان را رسالت خود می دانیم.

در این مراسم از طرف پتروشیمی هدیه یک میلیارد ریالی به این قهرمان ایلامی اهدا شد.

در این آئین علوی فر، نماینده حرم حضرت ابوالفضل‌ و مدیر کل بازسازی عتبات عالیات نیز به پاس این افتخار آفرینی، سفر معنوی عتبات عالیات را به آقای جواد فروغی و خانواده‌ ايشان‌ اهداء کرد.

کد خبر 14841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha