ایستگاه تقلیل فشار شماره ۲ ارومیه به نام شهید «صارمی» نامگذاری شد

سرویس آذربایجان غربی- ایستگاه تقلیل فشار شماره ۲ ارومیه صبح امروز یکشنبه به مناسبت سالروز شهادت شهید "محمود صارمی" از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام این شهید نامگذاری شد.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا، در آیین نامگذاری این ایستگاه که با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونان شرکت گاز آذربایجان غربی و رییس مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان برگزار شد، "علیرضا شیخی" مدیرعامل این شرکت گفت: این اقدام گامی در راستای پاسداشت یاد شهدا، اندیشه و آرمان خبرنگاران عزیز است.

وی ادامه داد: حقیقتا باید مقام و جایگاه شهدای خبرنگاری که در صحنه های سخت دفاع با حضور در عرصه، تاریخ را ثبت و به نسل های بعدی منتقل کرده اند، بیش از پیش قدر بدانیم.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همین امروز هم ما شاهد حضور خبرنگاران در عرصه های سختی مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرونا هستیم تا بتوانند با آگاهی بخشی بیشتر به جامعه برای حفظ جان مردم تلاش کنند که باید مورد قدردانی ویژه قرار گیرند.

شیخی گفت: اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه نبودند، رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافعان سلامت برای عموم جامعه قابل درک صحیح نبود.

حسینعلی راشکی رییس خبرگزاری ایرنا در آذربایجان غربی نیز در این آیین با تبریک روز خبرنگار گفت: خدمت به میهن شهید صارمی خبرنگار ایرنا تا لحظه‌های آخر شهادتش نشانگر تعهد اصحاب رسانه به حرمت قلم و دلسوزی آنان به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید با بیان واقعیت‌ها و به دور از سیاسی کاری مردم را نسبت به نظام و مسیر انقلاب امیدوار کنند، اظهار داشت: اینکه خبرنگاران متعهد یک تنه در برابر امپراطوری رسانه‌های استکبار جهانی قد علم کرده و شبانه روز برای ائتلای کشور در تلاش هستند نشانگر پاسداشت حرمت قلم توسط این قشر فرهیخته است.

راشکی با قدردانی از نامگذاری ایستگاه تقلیل فشار شماره ۲ ارومیه به نام شهید صارمی، گفت: این حرکت کم نظیر نشانگر باور مدیریت این مجموعه به رسانه است.

کد خبر 14905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha