زنی در ارومیه همسرش را  به قتل رساند

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری و شناسایی زنی که در ارومیه همسرش را به قتل رسانده بود، در کمتر از دو ساعت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سرهنگ شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل فردی مذکر حدودا 32 ساله در ارومیه اکیپی از کارآگاهان اداره جنایی و تشخیص هویت بلافاصله به محل وقوع جرم اعزام شدند.

او افزود: در بررسی اولیه برابر اعلام همسر مقتول مشخص شد حوالی ساعت6 صبح در خواب توسط شخصی ناشناس که وارد منزل شده بود به قتل رسیده و به جهت حساسیت موضوع رسيدگي به آن در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پليس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه در تحقيقات اوليه مشخص شد مقتول با استفاده از کارد آشپزخانه به قتل رسيده است، ادامه داد: کارآگاهان با بررسی صحنه قتل، جسد و آلت قتاله به همسر مقتول و مادرش مظنون و آنها را با هماهنگی قضایی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی دلالت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: همسر مقتول در بازجويي هاي اولیه منکر قتل همسرش شد که نهایتا در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات کافی به جرم ارتکابی خود به انگیزه اختلاف خانوادگی با همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ شکری در پایان بیان کرد: دراین راستا پرونده تکمیلی به همراه متهم به مراجع قضايي معرفي و ارسال شد.

کد خبر 14923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha