افتتاح دفتر نمایندگی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در ژنو

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه اعلام کرد برای تسهیل و گسترش رابطه مدیریت خودگردان و اروپا دفتر نمایندگی خود را در ژنو افتتاح می کند.

به گزارش کردپرس، نمایندگی اروپایی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد دفتر نمایندگی خود را در ژنو افتتاح خواهد کرد.

در این بیانیه که در سایت فرات منتشر شده آمده است که مدیریت خودگردان پس از کسب موفقیت های سیاسی و نظامی، به ویژه در مبارزه با داعش، تصمیم به افتتاح دفاتر نمایندگی خود در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، و سوئیس دارد، که به مسئله سوریه توجه دارند. برای این کار ابتدا دفتر نمایندگی خود را در ژنو افتتاح خواهد کرد.

در این بیانیه با تاکید بر افتتاح این دفاتر برای گسترش رابطه با اروپا آمده است: «ما دفتر نمایندگی مدیریت خودگردان را در سوئیس باز می کنیم زیرا همایش های زیادی درباره مسئله سوریه در سوئیس برگزار می شود. ما از طریق این دفتر نمایندگی روابط دیپلماتیک خود را با دولت سوئیس تحکیم می کنیم.»

مدیریت خودگردان در ادامه با اشاره به حمایت حکومت ترکیه از گروه های تروریستی، می گوید: «حکومت ترکیه با اشغال عفرین، گری سپی و سرکانی همه ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته است. نمایندگی مدیریت خودگردان در صدد به اشتراک گذاشتن جنایت های حکومت ترکیه با سازمان های بین المللی است.»

کد خبر 14961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha