تریبون مطالبه گری و نقدپذیری در قروه راه اندازی می شود

سرویس کردستان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قروه با اعلام برنامه های هفته امر به معروف از راه اندازی تریبون مطالبه گری و نقدپذیری به همین مناسبت در شهرستان خبر داد.

«جعفر کاوه» بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با بیان اینکه همه ساله هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با دهه اول محرم آغاز می شود از برنامه های اجرایی در این هفته گفت.

او از دیدار اعضای ستادی شهرستان با امامان جمعه، برگزاری نشست مجمع امامان جماعت و مداحان در شهرستان، مانور تذکر لسانی، غبارروبی مزار شهدا، شرکت طلایه داران در نماز جمعه به عنوان بخشی از برنامه های این هفته نام برد.

«کاوه» همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی، ورزشی بین ادارات، نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و دو همگانی را از دیگر برنامه های هفته امر به معروف دانست.

او دیگر برنامه ها را شامل گردهمایی بازاریان و اصناف شهرستان، برگزاری همایش ویژه با حضور الگوهای برتر و مسئولان و طلایه داران، حضور تیم پزشکی سیار در روستاها و برگزاری مجمع بزرگ عاشوراییان عنوان کرد.

«کاوه» با بیان اینکه مطالبه گری و نقدپذیری یکی از مهمترین مسایل مرتبط به امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: راه اندازی تریبون با محوریت نقد و نقدپذیری و مطالبه گری از برنامه های ویژه در این هفته محسوب می شود و لازم است این مسئله در جامعه میان مردم و مسئولان مدنظر قرار گیرد./

کد خبر 14964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha