بازدید خبرنگاران از پتروشیمی ایلام

سرویس ایلام - به مناسبت روز خبرنگار، درهای مجتمع پتروشیمی ایلام به روی خبرنگاران گشوده شد و تعداد قابل توجهی از اصحاب رسانه استان، این فرصت را به دست آوردند تا از نزدیک در جریان کارهای این واحد صنعتی قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجتمع پتروشیمی ایلام را می توان تنها صنعت بزرگ استان ایلام دانست که در شهرستان چوار سال‌هاست مشغول تولید و توسعه است که مانند هر واحد صنعتی بزرگ دیگر همواره مورد توجه و نقد خبرنگاران قرار داشته است.

اما از آنجا که دسترسی خبرنگاران به مجتمع و اخبار آن بسیار محدود و گزینشی بوده است، اغلب نقدها دارای شمول کافی نبوده و بررسی وجوه همه جانبه آن تقریباً ناممکن بوده است؛ مگر آنکه هر از گاهی برخی اطلاعات داخلی به برخی خبرنگاران داده شده که دستمایه نگاشتن نقد شده است.

این رویه با تغییر در مدیریت روابط عمومی این مجتمع در روزهای اخیر دگرگون شده و برعکس دیدگاه پیشین، درهای مجتمع به روی حدود ۱۰۰ نفر از خبرنگاران استان باز شد و برای نخستین بار و در گام اول، یک بازدید علمی از واحد‌های مختلف شرکت پتروشیمی ایلام صورت گرفت و مدیران و کارشناسان توضیحات کارشناسی لازم را به تفکیک واحدها در حضور خبرنگاران ارائه کردند.

در این بازدید علمی خبرنگاران از واحدهای مختلف از جمله واحد: SRU ،HDPE و الفین بازدید کرده و از نزدیک با زحمات مدیران و پرسنل واحدهای مذکور که از فرزندان استان ایلام بودند، آشنا شدند.

حسن نجفی سمنانی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در ایستگاه آخر این بازدید علمی، ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه استان ایلام با درود به روح پاک شهید صارمی یاد و خاطره دو خبرنگار فقید ایلام، حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر را گرامی داشت و گفت: این بازدید گامی مهم در راستای ایجاد تفاهم اهالی رسانه و حوزه صنعت پتروشیمی و درک بهتر متقابل از همدیگر است.

وی افزود: بی شک با حضور خبرنگارانِ آگاه و دارای حس مسئولیت، استان ایلام شاهد رشد هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و خصوصا صنایع پایین دستی خواهد شد.

نجفی سمنانی، نقد رسانه را رحمت دانست و گفت: همواره از انتقادات سازنده که باعث رشد مجموعه باشد استقبال می‌کنیم و تلاش خبرنگارانی که دل در گرو توسعه صنعتی استان دارند ستوده و دستشان را می‌فشاریم.

کد خبر 14976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha