۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
کشف 200 کیلوگرم هروئین در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 200 کیلو گرم هروئین در ارومیه طی عملیات مشترک با پلیس تبریز، خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با همکاری ماموران انتظامی استان آذربایجان شرقی در یک اقدام مشترک اطلاعاتی، موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

او افزود: با هماهنگی واشراف اطلاعاتی بر موضوع مشخص شد که متهمان با دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو 405، از مسیر شهرستان تبریز در حین ورود به ارومیه هستند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هوشیاری ماموران طی عملیات ضربتی خودروهای متهمان توقیف که در بازرسی از آنها مقدار 217 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سردار خرم نیا افزود: در این راستا 2 دستگاه خودرو توقیف و 8 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

او تاکید کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همکاري هاي آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکي را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کد خبر 15058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha