17 هزار فرهنگی در کردستان مرحله اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کردند

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تزریق واکسن 17 هزار و 333 نفر، حدود 70 درصد از فرهنگیان استان تا سه شنبه 19 مرداد ماه 1400 در مرحله اول واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، رشید قربانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز و هم اکنون در 17 مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد ماه در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه آغاز شده است، افزود: 17 هزار و 333 نفر فرهنگی استان، معادل 70 درصد فرهنگیان تا روز سه شنبه 19 مرداد ماه 1400 مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرکز استان 2 پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

قربانی یادآور شد: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه های مشمول بر اساس برنامه زمان بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی شده است در این مرکز مرحله اول مسکن خود را تزریق کرده اند.

کد خبر 15071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha