۳۱ تریلی حاوی سرم از مرز بازرگان وارد ایران شد

سرویس آذربایجان غربی- طبق اعلام گمرک ایران؛ ده ها کامیون محموله سرم از مرز بازرگان وارد ایران شده است. در همین راستا ناظر گمرکات آذربایجان غربی هم از ورود ۳۱ تریلی حاوی سرم از طریق مرز بازرگان به کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس، در روزهای اخیر کاهش و کمبود سرم تزریقی در داروخانه و بازار جهت درمان بیماران کرونا به معضلی جدی در این بخش تبدیل شده است و کار به واردات سرم کشیده شد.

تا اینکه معاون فنی گمرک ایران، اعلام کرد: به تازگی محموله های سرم در حال ورود به ایران هستند و بدون هیچ ایستایی، ترخیص و تحویل وزارت بهداشت خواهند شد.

مهرداد ارونقی ادامه داد: از سوی دیگر قرار است ده‌ها کامیون سرم از ترکیه و از مرز بازرگان وارد ایران شود که هم اکنون ۱۸ کانتینر حاوی انواع سرم مورد نیاز از گمرک بازرگان عبور کرده و در حال حرکت به سمت تهران است.

در همین راستا توحید آذربد، ناظر گمرکات آذربایجان غربی به مهر گفت: امروز ۳۱ تریلی حاوی سرم از مرز بازرگان بدون هیچ ایستایی ترخیص و وارد کشور شد که بزودی تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

او ادامه داد: طی هماهنگی با گمرک متناظر بازرگان در ترکیه مقرر شد با توجه به ازدحامی که در گمرک این کشور وجود داشته، محموله‌های سرم ایران از صف خارج و به سرعت به سمت ایران ادامه مسیر دهد.

گفتنی است؛ طی هماهنگی با گمرک متناظر بازرگان در ترکیه مقرر شده با توجه به ازدحامی که در گمرک این کشور وجود داشته، محموله های سرم ایران از صف خارج و به سرعت به سمت ایران ادامه مسیر دهد.

کد خبر 15077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha