عضو فراکسیون سائرون: انتخابات پارلمانی اکتبر آینده، فریب مردم است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون سائرون وابسته به جریان صدر در مجلس عراق تأکید کرد انتخابات دهم اکتبر / 18 مهر آتی به منزله فریب شهروندان عراق است.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، جواد الموسوی در این باره گفت: بارها از طرق مختلف اعلام کرده ایم که در انتخابات دهم اکتبر مشارکت نمی کنیم. زیرا این انتخابات، به منزله فریب مردم است.

الموسوی در پاسخ به سؤالی درباره ادعاها پیرامون عدم مشارکت جریان صدر در انتخابات از بیم شکست در آن گفت: این ادعا از سوی برخی از جریانات حزبی شکست خورده مطرح می شود که به شکستشان در انتخابات آتی اطمینان دارند. جریان صدر از مدت ها پیش و چندین ماه قبل از برگزاری انتخابات اعلام کرده بود که با فاصله فراوانی از سایر احزاب برنده خواهد شد و پست نخست وزیری را به دست خواهد گرفت و این پست نه تنها در انتخابات آتی، بلکه در انتخابات گذشته نیز، حق جریان صدر بوده است. اما برای حفظ منافع ملی، آن را واگذار کردیم.

این نماینده مجلس عراق تأکید کرد: چنین ادعاهایی از سوی برخی از جریانات سیاسی مطرح می شود که بر روند سیاسی عراق چنبره زده اند اما از سوی مردم کنار گذاشته شده اند و انتخابات آتی در هر زمانی که برگزار شود پایانی برای آن سرکرده ها خواهد بود و مرگ مغزی آنها اعلام خواهد شد.

کد خبر 15091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha