۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
فرمانداری ویژه دهلران افتتاح شد

سرویس ایلام - طی آیینی و با حضور استاندار ایلام فرمانداری ویژه دهلران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، امروز پنجشنبه ۲۱ مردادماه در جریان سفر محمد نوذری به دهلران فرماندار ویژه این شهرستان با حضور علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی و اقتصادی استانداری و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

استاندار ایلام در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد فرماندار ویژه به مردم دهلران گفت: ایجاد فرمانداری ویژه گامی دیگر در جهت تحول در این شهرستان مرزی است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت های مهم دهلران بعنوان یک شهرستان مهم مرزی با ایجاد بازارچه و گذر مرزی چیلات و توسعه و تکمیل پتروشیمی و ان جی ال و همچنین دیگر طرح ها و پروژه های مهم در دست اقدام بتوان به زودی شاهد توسعه و بالندگی بیش از پیش در این منطقه از استان و کشور شد.

نوذری گفت: اگرچه فرایند کاری ایجاد فرمانداری ویژه در وزارت کشور و دولت است اما اینجا لازم است از پیگیری های خوب بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و همراهی خوب مردم و دیگر دلسوزان تشکر داشته باشم.

بررسی آخرین وضعیت کرونا در دهلران، بازدید از کارخانه سیمان از دیگر برنامه های استاندار ایلام در سفر یک روزه به شهرستان دهلران است.

کد خبر 15153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha