240 هزار  کردستانی واکسن کرونا زدند

سرویس کردستان - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا کنون در کردستان ۲۴۰ هزار و ۷۲۹ هزار نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش کُرد پرس، ابراهیم قادری اظهار کرد: در کردستان تاکنون ۲۴۰ هزار و ۷۲۹ هزار نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و کار واکسینه گروه‌های هدف به صورت زمان‌بندی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین حدود ۱۱ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود، افزود: تاکنون در سنندج ۹۲ هزار نفر دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: ۱۱ پایگاه تجمیعی تزریق واکسن کرونا در استان فعال است و با افتتاح ۲ مرکز دیگر توسط سپاه پاسداران در سنندج تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون به ۱۳ مرکز افزایش یافت.

قادری با بیان اینکه در سنندج غیر از پایگاه‌های تجمیعی، در مراکز خدمات جامع سلامت شهری هم واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق می‌شود، یادآور شد: از مردم و گروه‌های هدف درخواست داریم در زمان مقرری که توسط خودشان تعیین می‌شود برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون یکی از راه‌های مهم برای کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا است، بیان کرد: شهروندان کردستانی باید همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ماسک زدن اقدام و از حضور در اماکن شلوغ و دورهمی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 15209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha