6 ورزشکار کردستانی در رشته های مختلف ورزشی به تیم ملی دعوت شدند

سرویس کردستان – شکوفه فریدی در رشته کاراته، فرید سلیم دانایی و زانکو شریفی در رشته جودو، آریان ساعدپناه، میلاد فلاحی، آرمین رستمی در رشته بوکس جهت شرکت در اردوهای آمادگی به تیم های ملی کشور دعوت شدند.

به گزارش کُرد پرس، به منظور آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان 2021 به میزبانی کیش، شکوفه فریدی بانوی کاراته کای ناشنوای کردستانی به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشور دعوت شد.

اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای کشور در تهران آغاز برگزار شد که در پایان آن با دعوت سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان کشور شکوفه فریدی بانوی کردستانی به اولین مرحله اردوی ملی پوشان فراخوانده شد.

رقابت‌های قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان در دو بخش زنان و مردان برای اولین بار طی روزهای 27 آبان تا چهارم آذرماه به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار می‌شود.

دعوت 2 جودوکار کردستانی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان کشور

فرید سلیم‌دانایی و زانکو شریفی 2 جودوکار کردستانی از سوی کادرفنی تیم ملی جودو نوجوانان کشور به اردوی آمادگی این تیم فراخوانده شدند.

این مرحله از اردو به مدت یک‌هفته در مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر ایوب رستمی سرمربی تیم ملی برگزار می‌ شود که 2 جودوکار کردستانی با دعوت سرمربی تیم جودو به اردوی تیم‌ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.

حضور 3 بوکسور کردستانی در اردوی آمادگی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور

آریان ساعدپناه، میلاد فلاحی و آرمین رستمی، 3 بوکسور شایسته کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور در تمرینات آخرین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان بوکس کشورمان حضور پیدا کردند.

آخرین مرحله اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور از اوایل مرداد ماه به میزبانی تهران آغاز شده و تا اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در دبی ادامه خواهد داشت.

آریان ساعدپناه، میلاد فلاحی و آرمین رستمی 3 بوکسور شایسته کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور در تمرینات آخرین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان بوکس کشورمان حضور پیدا کردند و قرار است اواخر مرداد ماه به همراه این تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به کشور امارات سفر کنند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای 26 مرداد تا 8 شهریور ماه به میزبانی دبی برگزار می شود و ملی پوشان تیم نوجوانان و جوانان بوکس کشور 25 مرداد ماه جهت حضور در این رقابت ها به کشور امارات اعزام می شوند.

کد خبر 15228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha