ذی نفعان صنعت سیمان  مکلف به ثبت نام در بورس  و سامانه تجارت شدند

سرویس کرمانشاه _معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کلیه ذی نفعان صنعت سیمان از تولید تا توزیع مکلف به ثبت نام در بورس کالا و سامانه جامع تجارت هستند.

به گزارش کردپرس؛ جلسه تنظیم بازار و بررسی مشکلات صنعت سیمان استان به ریاست دکتر باباخانی معاون اقتصادی استاندار و با دستور کار بررسی وضعیت تولید، توزیع و قیمت سیمان استان برگزار گردید.

معاون استاندار در این جلسه اظهار داشت: سازمان‌ صمت در اسرع وقت بانک اطلاعاتی کلیه ذی نفعان بازار سیمان را تهیه و ضمن پیگیری ثبت نام آنها در بورس کالا و سامانه جامع تجارت زنجیره نظارت را تکمیل نماید.

وی افزود: با توجه به تکلیف کارخانجات برای عرضه سیمان در بورس کالا کلیه عاملین توزیع، کارخانجات سیمان بر، خرده فروشی ها و ... موظفند در بورس کالا ثبت کرده و سیمان مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنند در غیراینصورت ممکن است سیمان تولیدی به خارج از استان فروخته شده و با هزینه بالاتری دوباره به استان برگردد که به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.

در این جلسه شاهی مدیرکل تعزیرات، اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، معاون بازرگانی و بازرسی صمت، مدیران عامل کارخانجات سیمان استان و نمایندگان برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند.

کد خبر 15261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha