ادارات دولتی کردستان تا شنبه آیندە تعطیل هستند/تردد بین استانی ممنوع است

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور ادارات کردستان از فردا دوشنبه تا پایان وقت اداری سی‌ام مرداد ماە سال جاری تعطیل است.

به گزارش کُرد پرس، محمدابراهیم زارعی در جمع خبرنگاران به مصوبات ستاد ملی کرونا جهت کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و اظهار کرد: ادارات و سازمان های دولتی از فردا دوشنبه تا پایان وقت اداری شنبه سی‌ام مرداد ماه ۱۴۰۰ تعطیل است و همزمان منع تردد از امروز یکشنبه بیست و چهارم مرداد ماه به مدت دو هفته اعمال می شود.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با پشتیبانی نیروی انتظامی تردد به شهرهای قرمز و نارنجی (ممنوعیت تردد بین استانی، پلاک های غیر بومی) از ساعت 13 امروز یکشنبه به اجرا گذاشته می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه صدور هرگونه مجوز تردد برای خودروهای شخصی (به استثنای مجوز درمان) در بازە زمانی فوق الذکر ممنوع است، ادمه داد: کلیه مجوزهای صادره قبلی تا پایان محدودیت اعلام شده ملغی می شود.

زارعی استفاده از ظرفیت بسیج برای تامین نیروی مورد نیاز نیروی انتظامی و همکاری وزارت راه و شهرسازی جهت کنترل بهتر مبادی ورودی و خروجی را از دیگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواند و یادآور شد: هم اکنون کشور درگیر یک پیک سهمگین کرونا است، لذا از تمامی شهروندان گرامی خواهشمندم نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی عنایت خاص داشته باشند.

کد خبر 15297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha