اخاذی گروه‌های مسلح عفرین از کشاورزان عفرینی

اخاذی گروه‌های مسلح عفرین از کشاورزان عفرینی سرویس سوریه-گروه‌های مسلح عفرین کشاورزان و شهروندان عفرین را مجبور می‌کنند در ازای کار در املاک و زمین‌های خودشان، به آن‌ها پول پرداخت کنند.

به گزارش کُردپرس، در چند روز اخیر جبهه شام‌ یکی از گروه‌های وابسته به ترکیه در عفرین از کشاورزان روستای ترنده از توابع مرکزی عفرین، در ازای اجازه دادن به آن‌ها برای کشاورزی در زمین‌ خودشام‌ مبلغ ۱۰۰ لیره ترکی دریافت می‌کنند.
منابع محلی در شمال سوریه به رسانه‌های این منطقه گفتند، این جناح با اخاذی کشاورزان را مجبور می‌کند تا مبلغ تعیین‌ شده را بپردازند در غیر این‌ صورت اجازه کار در زمین‌های خودشان را نمی‌دهند.
در همین زمینه، گروه احرار الشرقیه از یکی از ساکنان شهر عفرین در قبال اجازه فعالیت کارگاه تولید آلات موسیقی وی، ۲ هزار دلار دریافت کرد.
منابع محلی گفتند، این گروه به محمد نجار، ساکن محله محمودیه اعلام کردند یا مبلغ دو هزار دلار بپردازد یا کارگاه او را تعطیل کرده و از کار او جلوگیری می‌کنند.
قابل ذکر است، ایالات متحده آمریکا بیست و هشتم ژوئیه گذشته تحریم هایی را علیه گروه احرار الشرقیه و "ابو حاتم شقرا" رهبر این‌ گروه، که متهم به جنایات جنگی علیه غیرنظامیان کُرد و هفرین خلف است، وضع کرده است.
کد خبر 15445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha