فرهادهای بی تیشه / فاطمه آتش پیکر

سرویس کرمانشاه _ "این کوتاه ترین داستان رنج ها و غم های فرهاد های بی تیشه ی این دیار است که تجربه زیستنی شیرین به افسانه ای برای آنها تبدیل شده است"

از عموم کرمانشاهی ها در هر مکان و مقامی خواهش میکنم به اندازه ی دیدن یک پست اینستاگرامی برای خواندن و دیدن آمارهای زیر وقت بگذارند:

براساس آمار سال 1398، تعداد 266 هزار و 435 نفر در استان کرمانشاه یا مشغول به تحصیل در دانشگاه بوده اند و یا اینکه فارغ التحصیل شده اند که از این تعداد 166 هزار و 32 نفر جزو جمعیت فعال(یا شاغل و یا اینکه جوینده کار) هستند.

از این تعداد 121 هزار و 100 نفر شاغل هستند، و حدود 45 هزار و 532 نفر نیز از این جمعیت جویای کارند و جالب اینجاست اکثریت این افراد را کسانی تشکیل می دهند که دارای مدارک دانشگاهی حتی در رشته های فنی و مهندسی هستند.

نرخ بیکاری افراد بین 15 تا 24 سال کشور طی سال گذشته حدود 16.9 درصد بوده که این آمار در کرمانشاه 27.3 درصد است.

در بهار امسال این آمار در کشور به 24.5 درصد و در کرمانشاه به 28.8 درصد رسید. در فصل تابستان هم آمار کشوری 23.1 درصد و در کرمانشاه 32.5 بوده که این آمارها حاکی از آن است که رتبه اول بیکاری در جمعیت 15 تا 24 سال کشور را داریم...

این آمارها را پیشتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در روز ۱۶آذر ماه‌‌ اعلام کرده بود...

این کوتاه ترین داستان رنج ها و غم های فرهاد های بی تیشه ی این دیار است که تجربه زیستنی شیرین به افسانه ای برای آنها تبدیل شده است.

کد خبر 1546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha