روزانه چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام محرم و صفر روزانه چهار هزار پرس غذا بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد کردستان, سیدعلی موسوی جم اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط این نهاد دایر شده است.

وی افزود: این آشپزخانه در مرکز استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر و همزمان با نخستین روز ماه محرم فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: برنامه این نهاد در ایام ماه محرم بهره‌گیری از جذب مشارکت تمام خیران، مسوولان و مردم نیکوکار استان برای رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی مددجویان و خانواده‌های نیازمندان است.

موسوی جم یادآور شد: در ایام محرم و صفر روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در سطح استان و یک هزار پرس در سنندج طبخ و در بین خانواده های نیازمند و تحت حمایت این نهاد توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار طبخ غذای گرم، توزیع بسته‌های غذایی در قالب جیره خشک نیز انجام می شود, بیان کرد: کمک های جمع آوری شده و غذاهای طبخ شده در مرکز استان بصورت روزانه و با اولویت مناطق محروم، روستایی و مرزی توزیع می‌شود.

کد خبر 15517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha