بیانیه‌ی سردار بابایی در محکومیت هتاکی یک فرد به مقدسات اهل سنت

سرویس کرمانشاه _ سردار جمیل بابایی از چهره های ارزشمند منطقه اورامانات با صدور بیانیه ای به نسبت به سخنان مذموم و تفرقه افکنانه یک فرد هتاک به مقدسات اهل سنت واکنش نشان داد .

به گزارش کردپرس متن این بیانیه به این شرح است:

خدمت همشهریان گرامی علمای اعلام جناب ماموستا ملاقادر امام جمعه محترم پاوه و همه ی دلسوزان و اهل ایمان

با سلام و احترام

به اطلاع میرساند بدنبال هتاکی فردی هتاک به خلفای راشدین وحضرت عائیشه ام المومنین (رض) که موجب تکدر مسلمانان اهل سنت و حتی بسیاری از شیعیان گردید. این اقدام، درست در مقابله با تفکر و تذکرات رهبر معظم انقلاب است که اخیرا فرمانده نیروی دریائی را از اهل سنت انتصاب نمودند و موجب شعف و قدردانی مردم اهل سنت بویژه مردم کُرد گردید. این حرکت مزدور انگلیسی پاتک به اقدام رهبری بود.

لذا از دیروز اقداماتی از طریق مسئولین امنتی و انتظامی در تهران صورت گرفت و فرد خاطی دستگیر و پرونده او در شرف رسیدگی میباشد. لذا بنده به عنوان شخصی که این مسئله را از مسئولین درخواست نمودم از اقدام سریع و مجدانه مسئولین تشکر می نمایم که شاید مجازات ایشان موجب کاهش چنین عمل کفر آمیز و تفرقه افکنانه در کشور شود.

بنابراین بعنوان سرباز دلسوز اهل سنت که از این حادثه بشدت نگران وحتی دلشکسته شدم باتوجه به اقدامات صورت گرفته از طرف مسئولین به ادامه نشر و بحث خاتمه داده شود و وحدت موجود درکشور کماکان حفظ شود تا دشمنان در کمین نشسته از این آب گل آلود نتوانند به اهداف خود برسند. و سلام و علی عبادی الصالحین

بر رسول اکرم سلام وصلوات وبر خلفای راشدین سلام تحیت باد

جمیل بابائی ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ تهران

کد خبر 15584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha