مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی و آموزش دانش آموزان فراهم شود

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، گفت: آموزش دانش آموزان از اول مهر آغاز می شود.

به گزارش کُرد پرس، رشید قربانی در نشست شورای معاونین استان کردستان با اشاره به انجام مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان، خواستار تمهید مقدمات، برنامه ریزی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان استان قبل از بازگشایی مدارس شد.

وی افزود: ضرورت دارد در شرایط کرونایی، فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی در واحدهای اداری و آموزشی رعایت و اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، آموزش دانش آموزان آغاز خواهد شد، ادامه داد: ضرورت دارد مقدمات لازم در این خصوص فراهم و اقدامات مربوط به سازماندهی معلمان، کلاس بندی، ثبت نام دانش آموزان به ویژه در پایه های ورودی و ثبت سفارش کتاب های درسی در اولویت پیگیری قرار گیرد.

قربانی در ادامه سخنان خود به آسیب های تعطیلی طولانی مدت مدارس پرداخت و یادآور شد: باید برای کاهش آسیب های پیش رو از جمله ترک تحصیل دانش آموزان، برنامه ریزی و کیفیت بخشی به آموزش و پوشش کامل دانش آموزان به عنوان یک رسالت مهم دنبال شود.

وی با اشاره به اعلام اسامی سه برابر ظرفیت قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان، خواستار مدیریت فرایند مصاحبه داوطلبان واجد شرایط بر اساس زمان بندی اعلامی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان با تاکید بر ضرورت پاسخگویی به موقع به درخواست های مراجعین و تکریم ارباب رجوع، بیان کرد: با توجه به اینکه شهریور ماه، اوج فعالیت های آموزش و پرورش برای آمادگی برای بازگشایی مدارس است، به گونه ای برنامه ریزی شود که در زمان دورکاری کارکنان، ارائه خدمات به مراجعین تداوم داشته باشد.

کد خبر 15770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha