8 پروژه عمرانی و ورزشی آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: 8 پروژه عمرانی ورزشی در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در استان افتتاح و بهره برداری خواهدشد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، کیومرث پورایراندوست درخصوص برنامه‌های ویژه هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: در این هفته 7 پروژه ورزشی در سراسر استان با اعتباری بالغ بر 78.5 میلیارد ریال افتتاح یا تکمیل خواهندشد.

او ادامه داد: این پروژه‌ها شامل احداث 3 زمین ورزشی روباز با چمن مصنوعی در روستاهای مخور، عرب دیزج و بدولی چالدران ، تکمیل سالن جدید خانه جوان، تکمیل سالن ورزشی مرگنلر و سالن ورزشی صوفی شوط و سالن ورزشی آکادمی تخصصی والیبال ارومیه خواهدبود.

پورایراندوست بیان کرد: همچنین سالن ورزشی تخصصی با هزینه کرد بیش از 220میلیون تومان توسط هیات انجمن‌‌های ورزشی آذربایجان‌غربی برای تکمیل و تجهیز آن افتتاح خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری سایر برنامه‌های هفته دولت با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تصمیمات ستاد کشوری و استانی مدیریت و مقابله با کرونا افزود: اجرای طرح ساختار قامتی زنان و دختران روستایی، برگزاری مسابقات مجازی دارت بین بانوان دستگاه های اجرایی، تجلیل از کارشناس فعال حوزه بانوان ادارات شهرستانی و نواب رئیس فعال هیات‌های ورزشی، حضور در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از 22 بانوی ملی پوش استان در حوزه ورزش بانوان نیز از ان جمله اند.

او اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بصورت مجازی و اجرای فضاسازی محیطی و تبلیغات مجازی ویژه هفته دولت، برگزاری مراسم گل افشانی و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا و مراسم یادواره شهدای ورزشکار، دیدار با ائمه جمعه و خانواده‌های معزز شهدا، حضور در نماز جمعه ( متناسب با اعلام ستاد نماز جمعه)، افتتاح موسسه نیکوکاری اداره کل، نذر اهدای خون توسط جامعه ورزش و جوانان استان و برگزاری رزمایش کمک مومنانه و همت پهلوانانه در حوزه فرهنگی و سازمان های مردم نهاد جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهم برنامه های این هفته هستند که عمدتا بصورت مجازی اجرا خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: در بخش همگانی نیز برگزاری رقابت لیوان چینی، طناب زنی و آمادگی جسمانی و پیاده روی، همایش دوچرخه سواری آقایان و بانوان و مسابقه دارت کارمندان دولت نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و براساس شیوه‌نامه‌های اعلامی ستاد کشوری و استانی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

کد خبر 15935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha