رزمایش ترافیکی انتظامی آذربایجان غربی آغاز شد

سرویس آذربایجان غربی- رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی استان آذربایجان غربی در بازه زمانی 21 آذر تا 20 اسفند ماه امروز در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش کردپرس، آیدین رحمانی رضائیه در آیین افتتاح این رزمایش با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی استان، گفت: وجود 5 پایانه مرزی فعال از مرزهای رسمی کشور و هم مرزی با سه کشور ، شرایط ویژه ای را فراهم کرده تا در جاده های استان آذربایجان غربی شاهد تردد مسافران زیادی باشیم.

او با اشاره به حضور فعال نیرهای امدادی ، خدمات رسان و انتظامی در جاده های استان در اجرای طرح زمستانی و قدردانی از زحمات آن ها، افزود: امیدواریم با اجرای رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح زمستانی در آذربایجان غربی، شاهد بروز حداقل حادثه در جاده های استان باشیم .

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین، گفت: ۱۱۱ تیم پلیس‌ راهنمایی و رانندگی همزمان با اجرای طرح زمستانی امسال در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

سرهنگ جلال عباس‌زاده افزود: اجرای این طرح از امروز آغاز شده و تا ۲۰ اسفند امسال ادامه دارد.

او اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ۳۶۵ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در قالب ۱۰۰ تیم پلیس‌راه و ۱۰ تیم نامحسوس به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

کد خبر 159495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha