دیدار مقامات مجلس محلی گری سپی با فرماندهان روسی در عین عیسی

سرویس سوریه - اعضای مجلس محلی گری سپی وابسته به مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در پایگاه نظامی روسیه در عین عیسی با مقامات نظامی این کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کردپرس، بر اساس اطلاعات به دست آمده، اعضای مجلس محلی گری سپی وابسته به مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در پایگاه نظامی روسیه در عین عیسی با مقامات نظامی این کشور دیدار و گفتگو کردند.

به نوشته خبرگزاری KRDnews، در این دیدار عبدالحمید عبد و هوین اسماعیل، روسای مشترک مجلس محلی گری سپی با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در پایگاه نظامی این کشور در عین عیسی در خصوص تحولات اخیر در شمال سوریه گفتگو کردند.

عبد در پی این دیدار به خبرنگاران گفت: «به حکومت روسیه یک نامه فرستادیم. پنج درخواست اصلی خود را در این نامه مطرح کردیم. این درخواست ها: پایان یافتن اشغالگری های ترکیه، تأمین شرایط بازگشت کسانی که مجبور به پناهندگی شده اند، پایان دادن به نقص قانون و حقوق بشر در مناطق اشغالی، آتش بس و بازگشایی راه بین المللی M4 است».

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به حضور برخی رهبران قبایل در این دیدار عنوان کرد: «مقامات روسیه از درخواست های ما حمایت می کنند. روس ها تأکید کرده اند توافقات به دست آمده با ترکیه در خصوص شمال سوریه اجرا خواهد شد. حتی روس ها درخواست بازگشایی جاده M4 را نیز در دستور کار قرار داده اند».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 159520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha