3 نفر بر اثر تصادف در محور سروآبادـ سنندج جان باختند

سرویس کردستان- فرمانده پلیس راه کردستان گفت: تصادف بین یک دستگاه پژو سواری با یک کامیون در محور سروآباد ـ سنندج 3 کشته و یک زخمی برجا گذاشت.

به گزارش کُرد پرس، عیسی گوهری گفت: ساعت پنج بامداد امروز یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون در محور سروآباد سنندج نرسیده به روستای نگل از توابع بخش کلاترزان سنندج به شدت باهم برخورد کردند.

وی افزود: یکی از سرنشینان خودروی پژو در این حادثه که ساعت 30 دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاده به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت.

وی تصریح کرد: سه سرنشین دیگر این تصادف رانندگی هم که وضعیت وخیمی داشتند با حضور امدادگران به بیمارستان سنندج اعزام شدند.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه دو نفر از مصدومان این حادثه نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان سنندج جان باختند، اذعان کرد: راننده کامیون نیز در این حادثه رانندگی مصدوم شده است.

گوهری اضافه کرد: مصدوم دیگر این حادثه رانندگی نیز در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بعثت سنندج تحت درمان است.

وی در مورد علت وقوع این حادثه هم عنوان کرد: علت اصلی این تصادف در دست بررسی است و آخرین اطلاعات در این راستا بعد از اتمام بررسی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راه کردستان اذعان کرد: محور کامیاران ـ سنندج و مریوان ـ سنندج بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای را در طول سال‌جاری در استان به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 159554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha