طرح گازرسانی به ۲۴ روستای آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

سرویس آذربایجان غربی- امروز به مناسبت هفته دولت، با حضور استاندار آذربایجان غربی در روستای ترشکان مهاباد، به صورت نمادین پروژه‌های گازرسانی به 24 روستای استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش کردپرس، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی روز جمعه در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی واقع در روستای "قم قلعه" گفت: ۲۴ روستای این استان با جمعیت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار و ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

علیرضا شیخی اضافه کرد: این ۲۴ روستا در چهار شهر آذربایجان غربی شامل مهاباد، میاندوآب، چایپاره و ارومیه واقع شده که برای اتمام آن ۱۲۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

او با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح هم اکنون ۷۸ درصد جمعیت آذربایجان غربی از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: همزمان با این طرح، گازرسانی به ۱۱ طرح واحد صنعتی و ۱۶ روستای دیگر با جمعیتی بالغ بر هزار خانوار نیز در سطح استان با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار داشت: گازرسانی به ۱۰۷ روستای دیگر این استان نیز هم اکنون در دستور کار و مراحل پایانی قرار دارد که طی ۲ هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی صبح امروز جمعه در سفری یک روز به جنوب آذربایجان غربی طرح های شاخص مهاباد را در بخش گازرسانی و مقاوم سازی خانه های روستایی این شهرستان را افتتاح کرد.

۱۹ طرح آموزشی، عمرانی، ورزشی خدماتی با اعتبار ۸۵۴ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

کد خبر 15986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha