داناگاز تولید گاز طبیعی اقلیم کردستان را 60 درصد افزایش می دهد

سرویس جهان- مدیر عامل شرکت داناگاز امارات می گوید با سرمایه گذاری های جدیدی که به دنبال دریافت پول از اربیل محقق می شود ظرفیت تولید گاز طبیعی در اقلیم کدستان 60 درصد افزایش می یابد.

به گزارش کردپرس، شرکت داناگاز امارات امروز در بیانیه ای اعلام کرد 42 میلیون دلار از 400 میلیون دلاری را که اقلیم کردستان به دنبال توافق با این شرکت به کنسرسیوم پرل پرداخت کرد دریافت کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که از تاریخ توافق اقلیم کردستان و دانگاز در سال 2017، تاکنون 120 میلیون دلار دریافت کرده است و این در سایه پرداخت به موقع دستمزد شرکت از سوی اقلیم کردستان محقق شده است.

پاتریک المانوارد، مدیر عامل این شرکت اماراتی نیز گفت: دریافت این مبالغ به شرکت کمک می کند برنامه های توسعه ای خود را در اقلیم کردستان به موقع اجرا کند.

وی ابراز امیدواری کرد اقدامات برای ساخت زیرساختها در جهت افزایش تولید گاز طبیعی در اقلیم کردستان به میزان 250 میلیون فوت مکعب آغاز شود.

مدیر عامل دانا گاز افزود: آماده سازی این زیرساخت، تولید گاز طبیعی در اقلیم کردستان را تا سال 2022 به میزان 60 درصد ممکن می سازد و همچنین سالانه 175 تا 200 میلیون دلار به درآمد داناگاز خواهد افزود.

کد خبرنگار: 40101

کد خبر 160277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha