افتتاح 130 واحد مسکونی نیازمندان در ایلام / آغاز بهره برداری از 5616 پروژه محرومیت زدایی

سرویس ایلام - با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روستای قجر ایلام، از 130 واحد مسکونی نیازمندان استان و بیش از پنج هزار پروژه دیگر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه واحد مردم و مسئولان باعث شکست تحریم ها شده است، گفت: با وجود اینکه دشمن با فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی و همه توان نظام سلطه به میدان آمد، اما کشور هم اکنون مسیر پیشرفت را طی می کند.

او گفت: امروز آثار عدم وابستگی اقتصاد ایران به نفت در حال شکل گیری است و دغدغه دیرینه آرزومندان توسعه و پیشرفت ایران در حال وقوع است.

سردار سلیمانی ضمن اشاره به کمبودها و نارسایی‌های موجود در روستاهای محروم مناطق کم برخوردار، عنوان کرد: بسیج و سپاه با تمام توان خود برای توسعه روستاها و مناطق کم برخوردار پای کار هستند تا تمامی مشکلات روستاهای کم برخوردار تا آخرین مورد حل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حجم کار محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و ایجاد مسکن برای نیازمندان در سال ۹۹ نیز ادامه دارد، افزود: از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در روستاهای کم برخوردار با همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

او روستاها را یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: روستاها در نهادینه شدن اقتصاد بدون نفت می توانند نقش مهمی ایفا کنند لذا در برنامه ریزی های آینده توجه به توانمندسازی روستاها بیشتر خواهد شد.

به گزارش کردپرس، این ۱۳۰ پروژه مسکن مهر محرومین با صرف ۵۲۰ میلیون تومان اعتبار بصورت نمادین در روستای قجر و مراسم اهداء ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروسان با صرف یک میلیارد تومان اعتبار در محل مجتمع رفاهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد.

کد خبر 160379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha