دستگیری 70 تن به اتهام عضویت در داعش در چهار استان ترکیه

سرویس ترکیه - نیروهای مبارزه با ترور پلیس ترکیه طی عملیاتی همزمان در چهار استان آنکارا – آدانا – باتمان – قیصریه، اقدام به دستگیری 70 تن به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعشی و فعالیت سازمانی برای این گروه تروریستی کرده اند.

به گزارش کردپرس، نیروهای مبارزه با ترور پلیس ترکیه به همراه نیروهای ویژه پلیس طی عملیاتی همزمان در چهار استان آنکارا – آدانا – باتمان – قیصریه، اقدام به دستگیری 70 تن به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعشی و فعالیت سازمانی برای این گروه تروریستی کرده اند.

به نوشته روزنامه دیوار، بیش از 400 نیروی ویژه و مبارزه با ترور پلیس ترکیه از ساعات اولیه صبح امروز در باتمان با مراجعه به آدرس های مختلف اقدام به دستگیری 22 فرد به اتهام عضویت در گروه داعش کرده اند که به صورت همزمان با این عملیات ها نیروهای مبارزه با ترور پلیس آنکارا نیز با همکاری تیم های اطلاعات ملی ترکیه موسوم به میت اقدام به شناسایی و دستگیری 33 تن از جمله 30 شهروند عراقی، 2 سوری و یک مراکشی در پایتخت ترکیه کرده اند.

خبرهای منتشر شده از تشکیلات پلیس آدانا نیز حاکی از دستگیری شش عامل داعشی در این استان با ملیت های عراقی و سوری است. پلیس قیصریه همزمان با این عملیات ها 9 شهروند عراقی را که خانه های سازمان پنهان داعش در این شهر ترکیه را اداره می کردند دستگیر و در محل اختفا آنان وسایل دیجیتالی برای ارتباطات مخفیانه کشف و ضبط شده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 160701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha