یکم دی ماه موعد اعزام مشمولان وظیفه به خدمت در کردستان است

سرویس کردستان- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: یکم دی ماه سال جاری موعد اعزام مشمولان وظیفه تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ علی مجیدی افزود: مشمولان مقاطع ديپلم و زير ديپلم و همچنین فارغ التحصيلان کارشناسی و به بالا که برگه آماده به خدمت به تاريخ يکم و سوم دی ماه را دريافت کرده اند، اعزام آنان در روز دوشنبه (يکم دی ماه) انجام می‌شود

وی اضافه کرد: مشمولان باید با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) محل سکونت، برگه معرفي نامه به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: مشمولان ساکن استان باید ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه اول دی ماه در محل ورزشگاه 22 گولان سنندج که در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در بر خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پايگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسايل مورد نياز برای ارائه به مراکز آموزش را رويت و در موعد اعزام همراه داشته باشند و همچنين در صورت داشتن ابهام با شماره تلفن 096480 تماس بگیرند.

کد خبر 1608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha