مشاوره و آموزش حقوقی رایگان در مساجد کردستان ارائه می‌شود

سرویس کردستان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان گفت: مشاوره و آموزش حقوقی رایگان در دفتر مشارکت نهادهای مردمی همکار و مساجد ارائه می‌شود.

به گزارش کُرد پرس، بهادر اسدی با بیان اینکه مسائل حقوقی که مردم با آن درگیر هستند هزینه بر است و برای یک مشاوره حقوقی هزینه زیادی باید پرداخت کنند، اظهار کرد: ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهادهای مردمی یکی از خدمات این معاونت است.

وی افزود: ما به عنوان دستگاه قضایی وظیفه داریم خدماتی را به مردم و مستضعفان ارائه دهیم تا بتوانیم عدالت اسلامی و خدمات رسانی را به شکل شایسته در بین جامعه احیا کنیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان با اشاره به همکاری و تعامل با تعدادی از حقوقدانان و مشاوران برجسته و توانمند استان، ادامه داد: استفاده از ظرفیت آنان جهت ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهادهای مردمی همکار واقع در محل معاونت اجتماعی دادگستری از خدماتی است که در این معاونت ارائه می شود.

اسدی یادآور شد: طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به جامعه در دفتر مشارکت نهادهای مردمی به صورت آزمایشی آغاز شده و ما برای گسترش این طرح به دنبال ساماندهی حقوقدانان استان هستیم تا بتوانیم آموزش مسائل حقوقی را در سطح جامعه در سراسر استان در مساجد احیا کنیم.

کد خبر 16095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha