بیانیه رسانه امنیتی عراق درباره انتشار اخبار جعلی در شرایط حساس کنونی

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رسانه امنیتی عراق به انتشار اخبار جعلی در روزهای اخیر و در شرایط حساس کنونی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، هسته اطلاع رسانی امنیتی این کشور شامگاه امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با پیگیری مداوم طی دو روز اخیر، به این نتیجه رسیده که برخی اطراف در شرایط حساس کنونی، اخبار دروغ را به طور عمد منتشر می کنند تا افکار عمومی تحریک شود.

رسانه امنیتی عراق در بیانیه خود در این باره آورده است: از طریق پیگیری مداوم، برای ما در طول دو روز مشخص شد که برخی اطراف به ویژه در شرایط کنونی عراق، به طور عمد اخبار دروغ را برای تحریک افکار عمومی منتشر می کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: برخی رسانه های مغرض نیز برای گمراه سازی و نشر اکاذیب بی پایه و اساس از جمله بازداشت شماری از فرماندهان حشد الشعبی و به دنبال آن نیز بمباران در جاده منطقه التاجی در شمال پایتخت، بمباران مقرهای حشد الشعبی در شهرستان قائم و اصابت بیش از 10 موشک به منطقه کاخ های ریاست جمهوری در نینوا تلاش می کنند.

در پایان بیانیه رسانه امنیتی عراق نیز آمده است: از همه رسانه ها و وبلاگ نویسان که چنین اخباری را ترویج و تبلیغ می کنند، می خواهیم که حرفه ای باشند و از چنین دروغ هایی که صلح داخلی را به خطر می اندازند، دوری کنند.

کد خبر 161079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha