راهبردهای جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای سال تحصیلی جدید

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: این استان در آستانه سال تحصیلی جدید تابع دستورات ستاد ملی کرونا، آماده آموزش ترکیبی یا برگزاری کلاسهای آموزشی خلوت به عنوان راهبرد جدید این نهاد است.

به گزارش کردپرس، مهین منافی با تاکید بر مرور درسهای سال گذشته و جبران عقب ماندگی های درسی دانش آموزان افزود: این اقدام در راستای برقراری عدالت اموزشی بوده و لازم است تا دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار مقدمات لازم برای اغاز پایه جدید را داشته باشند.

او گفت: لازم است تا اطلس دسترسی را مدیران آماده داشته باشند تا اطلاعات جامع دانش آموزان هر مدرسه برای برنامه ریزی موجود باشد.

منافی گفت: روابط عمومی ها و انجمن اولیا و مربیان هم باید آمادگی لازم رابرای دایر شدن مدارس به صورت حضوری در خانواده ها با دعوت و نشستهای تخصصی با آنان ایجاد کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی با تاکید بر نظارت میدانی همه گیر برروند اجرای بهینه پروژه مهر بیان کرد: اماده سازی کامل محتوای درسی برای هر وضعیت آموزش ترکیبی و دایر شدن مدارس ضروریست.

او ادامه داد: آموزش ترکیبی یا برگزاری کلاسهای آموزشی خلوت راهبرد جدید این نهاد برای سال تحصیلی آینده خواهد که تابع دستورات ستاد ملی کروناست.

منافی بیان کرد: آمادگی روحی و جسمی لازمه شغل معلمی است و باید زمینه ارامش همکارانی که درخواست های انتقال دارند بخصوص بانوان همکار به عنوان آخرین بازنگریها در صورت دارا بودن شرایط مد نظر باشد.

او افزود: مدیران و روسای مناطق با جدیت براجرای دستورالعملها و برنامه ها اهتمام داشته باشند تا سال جدید تحصیلی به بهترین شکل اغاز شود.

منافی در پایان با بیان اینکه دانش اموزان امانتهای خانواده و جامعه در دست معلمان هستند گفت: باید نهایت تلاش برای رسیدن آنان به حیات طیبه که هدف نهایی اموزش و پرورش است انجام شود.

کد خبر 16279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha