تمام جانبازان شیمیایی سردشت واکسن دریافت کردند/ مرگ دو جانباز بر اثر کرونا

سرویس آذربايجان غربي- فرماندار سردشت گفت: تمام جانبازان شیمیایی با درصد شدید، متوسط و بالای ۷۰ درصد در این شهرستان با دریافت هر ۲ مرحله واکسن علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند.

به گزارش کردپرس، اقصی نخشی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۴۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی با درصد شدید و متوسط به همراه جانبازان ۷۰ درصدی سردشتی هر ۲ دز خود را تزریق کرده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این گروه همسر و یا اعضای خانواده آنان که انجام امور شخصی این جانبازان را بر عهده دارند، نیز علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

فرماندار سردشت اظهار داشت: همچنین بیش از ۹۰ درصد سایر جانبازان با درصد پایین تر نیز ضمن دریافت دز اول، دز دوم و تکمیلی خود را دریافت و واکسینه شده‌اند.

نخضی پور بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طی چند مرحله با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۳ هزار بسته‌ پیشگیری و بهداشتی در بین جانبازان و مصدومان شیمیایی در معرض خطر و با ریسک بالای بیماری در سردشت و شهر و روستاهای اطراف آن به صورت درب منزل توزیع شده است.

او تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری‌های مزمن و مشکلات تنفسی نباید از توجه و آماده‌سازی قشر جانباز و مجروحان شیمیایی غافل شد.

ایرنا نوشت؛ تاکنون ۲ جانباز شیمیایی سردشت بر اثر بیماری کرونا جان خود را ازدست داده‌اند.

کد خبر 16311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha