عدم رعایت پروتکل‌ها موجب بحرانی‌تر شدن وضعیت کرونا می‌شود

سرویس کردستان - استاندار کردستان عدم رعایت پروتکل‌ها را عامل اصلی بحرانی‌تر شدن کرونا در استان عنوان کرد و گفت: همه باید برای حفظ جان مردم و کاهش مبتلایان به کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به مقابله با این بیماری بپردازیم.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد کرونای استان کردستان اظار کرد: روند ارائه خدمات به مبتلایان باید مضاعف شود و در این راستا اماکن عمومی توسط دستگاه های اجرایی برای تسهیل در ساماندهی وضعیت بیماران در اختیار ستاد مقابله با کرونا استان قرار گیرد.

وی خواستار همکاری برای تسریع در روند واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان و توسط دانشگاه علوم پزشکی و نیز آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید شد.

استاندار کردستان ادامه داد: خوشبختانه با تلاش همه عوامل دست اندرکار مقابله با کرونا، در استان دارای حداقل میزان فوتی ها در کشور هستیم و باید برای کنترل و کاهش میزان مبتلایان در استان تلاش خود را بیشتر کنیم.

مرادنیا یادآور شد: حمایت از کادر درمان و توجه به نیازمندی های معیشتی آنها در استان در اولویت قرار دارد و امیدواریم زمینه ارتقا سطح آمادگی کادر استان فراهم شود.

وی همچنین دستورات لازم برای تسریع در جهت تامین دارو و اقلام مراکز درمانی استان برای خدمات دهی بهتر به مردم استان را صادر و بر لزوم کنترل شدید در روند واکسیناسیون رانندگان و مسافرین در پایان مرزی استان تاکید کرد.

استاندار کردستان گفت: برای ارتقا سطح آگاهی مردم باید مباحث مربوط به پروتکل های بهداشتی از طریق رسانه های جمعی و به ویژه صدا و سیمای استان اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.

کد خبر 16638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha