افزایش ارجاع پرونده‌ شکارچیان سهره طلایی در پیرانشهر به مراجع قضایی

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره محیط زیست شهرستان پیرانشهر از دستگیری متخلفین زنده گیر سهره طلایی در پیرانشهر خبر داد و گفت: در طول یک ماه اخیر برای چندمین باراست که متخلفین زنده گیر سهره طلایی در پیرانشهر توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست پیرانشهر دستگیر شده اند.

طه ایزان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر در این خصوص به خبرنگار کردپرس گفت: بنابر گزارش های مردمی، مبنی بر حضور متخلفین زنده گیر سهره‌ طلایی در اطراف روستای باوله در بخش مرکزی پیرانشهر، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پیرانشهر پس از گشت و کنترل منطقه، با شناسایی متخلفین آنان را دستگیر کردند.

ایزان اظهار داشت: از ۲ متخلف دستگیر شده، یک رشته تور زنده گیری سهره، یک عدد قفس و پنج قطعه سهره‌طلایی کشف و پرونده تخلف آنها جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره محیط زیست پیرانشهر در ادامه تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت پس از اطمینان از وضعیت جسمانی و ادامه حیات، پرنده‌ها را در در یکی از زیستگاه مناسب پیرانشهر رها سازی کردند.

کد خبر 16641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha