جوابیه آبفای کردستان به گزارش کردپرس

سرویس کردستان- روابط عمومی آب و فاضلاب کردستان در واکنش به گزارش انتقادی کردپرس در خصوص قطعی مکرر آب در قروه و اعتراض مردم نسبت به این مسئله جوابیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از انتشار گزارشی با عنوان «افزایش اعتراض به قطعی آب در قروه/مردم: آبفا پاسخ گو نیست!» که در آن به قطعی مکرر آب و تجمع اعتراضی مردم در آبفای شهرستان قروه اشاره شده بود، روابط عمومی آب و فاضلاب کردستان جوابیه ای را به این خبرگزاری ارسال کرده است.

متن جوابیه به شرح زیر است:

مدیر محترم خبرگزاری کردپرس در کردستان

با سلام؛

احتراماً در پاسخ به گزارش منتشر شده در آن خبرگزاری در تاریخ 13/6/1400 با عنوان "افزایش اعتراض به قطعی آب در قروه/مردم: آبفا پاسخ گو نیست!"؛ مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات جوابیه زیر را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایید.

در خصوص قطعی و کم آبی در روستای بهارلو این شهرستان لازم به ذکر است که آب این روستا از طریق مجتمع وینسار تأمین می گردد که خط انتقال این مجتمع به طول 6 کیلومتر از جنس آهن می باشد و قدمت لوله خط مذکور منجر به گرفتگی شبکه آب روستا شده که برای حل این مشکل پیمانکار جهت تعویض خط انتخاب شده است.

همچنین پایین بودن قطر هیدرولیکی شبکه توزیع داخل روستا با توجه به توسعه روستا و افزایش مشترکین پاسخگوی جمعیت فعلی نبوده و لذا پروژه اصلاح شبکه توزیع تعریف شده اما به دلیل نبود اعتبار فعلا وارد مرحله انتخاب پیمانکار نشده است؛ در صورت بروز گرفتگی های موردی در داخل روستا قطعا در اسرع وقت توسط امور آبفا قروه برطرف می گردد.

در خصوص کمبود آب روزهای گذشته در شهر مالوجه و شهرک جهادگران علت بروز مشکل قطعی های مکرر برق بوده که منجر به کاهش آب تولیدی و افت سطح مخازن ذخیره گردید که این مشکل در حال حاضر حل شده است.

در خصوص روستاهای درگیر با مشکل کم آبی نیز علت افزایش تعداد آنها قطعی های مکرر برق می باشد که این موضوع موجب گردیده تا تعداد روستاهای دارای مشکل از این نظر به 55 روستا افزایش پیدا کند./

«روابط عمومی آب و فاضلاب کردستان»

کد خبر 16677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha