واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۲۵ سال در سردشت شروع شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۲۵ سال در این شهرستان مرزی از امروز ٢٠ شهریور آغاز شد و متولدان ۱۳۷۵ و پیش از آن نیز می‌توانند جهت واکسیناسیون به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

به گزارش کردپرس، داوود آتشی افزود: افراد بالای ۲۵ سال ساکن شهر و روستای شهرستان سردشت از امروز می توانند با مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون شهرستان نسبت به تزریق واکسن کووید_۱۹ با به همراه داشتن کارت ملی اقدام کنند.

او ادامه داد: هم اکنون یک مرکز شهری واقع در سالن ورزشی حجاب بانوان، سه مرکز شهری و روستایی واقع در شهرهای "نلاس"، "میراوه" و "ربط" و پنج مرکز روستایی در "بیوران سفلی"، "گل کندیک"، "اسلام آباد"، "بناویله حاجی مینه" و "بریسو" آماده خدمات رسانی و تزریق واکسن به افراد بالای ۲۵ سال هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون بیش از ۳۳ هزار دُز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، گفت: از این تعداد ۲۳ هزار نفر دز اول و ۱۰ هزار نفر نیز با دریافت دز دوم علیه بیماری کووید-۱۹ ایمن شده‌اند.

آتشی تاکید کرد: با توجه به وجود مقادیر زیادی واکسن در سطح شهرستان، لطفا شهروندان از ازدحام در پایگاهها اجتناب کرده و در صورت مشاهده شلوغی پایگاههای واکسیناسیون، تزریق واکسن را به روزهای دیگر در طول ایام هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک موکول نمایند.

کد خبر 16876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha