۹ هزار دانش آموز و دانشجوی ایلامی برای آغاز سال تحصیلی نیازمند کمک هستند/لوازم کمک آموزشی هوشمند نیاز ضروری دانش آموزان ایلامی

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با عنوان اینکه بیش از ۹ هزار دانش آموز و دانشجو در این استان برای آغاز سال تحصیلی نیازمند کمک هستند،برنامه های این نهاد در آستانه ماه مهر و شور عاطفه ها را تشریح کرد.

قنبر موسی نژاد در گفتگو با کردپرس بیان کرد: شور عاطفه ها امسال نیز همانند سالهای گذشته با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج برگزار می شود.

وی افزود: شور عاطفه ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» از تاریخ 20 شهریورماه لغایت ۱۰ مهرماه برگزار و برنامه های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه شورعاطفه ها در 53 پایگاه ثابت و سیار و بیش از 60 مرکز نیکوکاری برگزار می شود افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تمهیدات برگزاری این جشن در 933 مدرسه در سطح استان نیز اندیشیده شده است.

موسی نژاد با عنوان اینکه هدف عمده برگزاری شور عاطفه ها کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان است گفت: هم اکنون ۸ هزار و ۲۰۰دانش آموز و یکهزار و ۲۵۰ دانشجوی نیازمند در استان برای آغاز سال تحصیلی خود نیازمند دریافت کمک هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی امسال نیز تحصیل دانش آموزان احتمالا به روش مجازی و غیرحضوری خواهد بود لذا عمده نیاز دانش اموزان و دانشجویان علاوه بر لوازم تحصیلی معمولی لوازم کمک آموزشی هوشمند بوده که بسیاری از دانش اموزان نیازمند استان فاقد این لوازم هستند لذا از خیرین و نیکوکاران در این زمینه درخواست کمک داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان با عنوان اینکه مردم نیکوکار این استان سال گذشته در آیین شور نیکوکاری بیش از هفت میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهداء کردند امسال مبلغ هدف گذاری شده در این زمینه بیش از 10 میلیارد تومان است.

کد خبر 16915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha